Publique n°2435

Pétitionnaire: Raffaello Lorenzo Mancini

#BanPrivateJets Start- a Landefraisen vu Privatjeten zu Lëtzebuerg enorm erhéijen - #BanPrivateJets Make takeoff and landing fees of private jets in Luxembourg extremely expensive

But de la pétition

Komm mir maachen et extreem deier (> 100.000,00 EUR) vir mat engem Privatjet zu Lëtzebuerg ze starten oder ze landen. Vue datt d'"Société de l'Aéroport de Luxembourg S.A." zu 100% eisem Staat gehéiert, kéint een einfach d'Termen vun dëser upassen an esou d'Zil erreechen. E puer ganz ... plus

Motivation de la pétition

D'effektiivt verbidde vum weltwäite Privatjetverkéier kéint graff d'Hallschent vun den Klimagas-Emissiounen vum Fligerverkéier vermeiden. Gläichzäiteg géif een mat dëser Mesure nëmmen ganz wéineg Leit treffen. Et kéint een also en enormen Impakt op d'Ëmwelt hunn ouni vill Mënschen ze ... plus

expiré  28.10.2022
87 /4.500
2%
signatures enregistrées

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Les étapes de cette pétition

Icon process
23.12.2022

Déclaration de clôture

21.12.2022

La pétition publique n°2435 est clôturée, le 21-12-2022

Motivation de la clôture: Demande concernant le reclassement en pétition ordinaire restée sans suite

16.11.2022

Demande concernant la poursuite de l'instruction de la pétition reclassée en pétition ordinaire

16.11.2022

Le seuil des 4500 signatures n'est pas atteint pour la pétition publique n°2435, le 16-11-2022 - Nombre de signatures après validation: 87

16.11.2022

Signatures électroniques validées: 87

29.10.2022

La période de signature de la pétition publique n°2435 est clôturée, le 29-10-2022 - Nombre de signatures électroniques avant validation: 87

17.09.2022

La pétition publique n°2435 est ouverte à signature, le 17-09-2022

16.09.2022

Déclaration de recevabilité

16.09.2022

La pétition publique n°2435 est déclarée recevable par la Conférence des Présidents, le 16-09-2022

Recevabilité: recevable

Date de début de la période de signature: 17-09-2022 à 0h00

Date de fin de la période de signature: 28-10-2022 à 23h59

09.09.2022

La Commission des Pétitions a donné un avis favorable au sujet de la pétition publique n°2435, le 09-09-2022

Avis de la Commission des Pétitions: favorable

04.08.2022

La pétition publique n°2435 est déposée, le 04-08-2022

Intitulé de la pétition: #BanPrivateJets Start- a Landefraisen vu Privatjeten zu Lëtzebuerg enorm erhéijen

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#BanPrivateJets Make takeoff and landing fees of private jets in Luxembourg extremely expensive

 

But de la pétition: Komm mir maachen et extreem deier (> 100.000,00 EUR) vir mat engem Privatjet zu Lëtzebuerg ze starten oder ze landen. Vue datt d'"Société de l'Aéroport de Luxembourg S.A." zu 100% eisem Staat gehéiert, kéint een einfach d'Termen vun dëser upassen an esou d'Zil erreechen.

 

E puer ganz restriktiv Ausnamen sinn akzeptabel. Dës kéinten z.B. ganz wichteg politesch oder humanitär Flich sinn.

 

D'Suen déi eventuell iwwert dës Chargen erageholl ginn, kënnen an e grénge Fong gespent ginn.

 

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Make it extremely expensive (> 100.000,00 EUR) to take off and land in Luxembourg using private jets. Since the "Société de l'Aéroport de Luxembourg S.A." is 100% state-owned, a change in the terms and conditions of the company would be enough to implement the goal of the petition.

 

Some very restrictive exceptions are acceptable. These could include very urgent political or humanitarian flights.

 

The money earned from the leftover private jet traffic shall be invested in a green energy fund.

Motivation de l'intérêt général de la pétition: D'effektiivt verbidde vum weltwäite Privatjetverkéier kéint graff d'Hallschent vun den Klimagas-Emissiounen vum Fligerverkéier vermeiden. Gläichzäiteg géif een mat dëser Mesure nëmmen ganz wéineg Leit treffen. Et kéint een also en enormen Impakt op d'Ëmwelt hunn ouni vill Mënschen ze schueden. A well zu Privatjets vill Alternativen ginn (Airliner, Zuch, Auto), géif mat dëser Mesure kengem seng Beweegungsfräiheet ageschränkt ginn.

 

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Effectively banning private jets globally, could prevent roughly half of all greenhouse gas emissions caused by airplane traffic. At the same time, only a very limited amount of people would be affected by this measure, thus having a large environmental impact with little impact on world's population.

 

Since using private jets is not without alternative, this measure would not reduce liberty of movement for the concerned people.