Publique n°2139

Pétitionnaire: Michel Kirsch

Geschichtsunterricht als Haaptfach an der Grondschoul an am Lycée.

But de la pétition

No de rezenten Demonstratioun an Aussoë vun Leit op den ëffentlechen Netzwierker, ass ganz kloër, dass de Geschichtsunterricht an der Grondschoul an am Lycée versot huet.

Motivation de la pétition

De Kanner a Jugendlechen duerch de Geschichtsunterricht anhand vun historesche Fakten ze weisen, wat Diktatur a wat Demokratie ass.

expiré  27.01.2022
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Les étapes de cette pétition

Icon process
28.01.2022

La période de signature de la pétition publique n°2139 est clôturée, le 28-01-2022 - Nombre de signatures électroniques avant validation: 272

17.12.2021

La pétition publique n°2139 est ouverte à signature, le 17-12-2021

15.12.2021

Déclaration de recevabilité

15.12.2021

La pétition publique n°2139 est déclarée recevable par la Conférence des Présidents, le 15-12-2021

Recevabilité: recevable

Date de début de la période de signature: 17-12-2021 à 0h00

Date de fin de la période de signature: 27-01-2022 à 23h59

14.12.2021

La Commission des Pétitions a donné un avis favorable au sujet de la pétition publique n°2139, le 14-12-2021

Avis de la Commission des Pétitions: favorable

05.12.2021

La pétition publique n°2139 est déposée, le 05-12-2021

Intitulé de la pétition: Geschichtsunterricht als Haaptfach an der Grondschoul an am Lycée.

But de la pétition: No de rezenten Demonstratioun an Aussoë vun Leit op den ëffentlechen Netzwierker, ass ganz kloër, dass de Geschichtsunterricht an der Grondschoul an am Lycée versot huet.

Motivation de l'intérêt général de la pétition: De Kanner a Jugendlechen duerch de Geschichtsunterricht anhand vun historesche Fakten ze weisen, wat Diktatur a wat Demokratie ass.